خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

نظارت جدی بر ورود و خروج کالا با استفاده از کد رهگیری و شناسه/ البرز همچنان رتبه اول کشور در کشف کالای قاچاق را دارد

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۰۰۸

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: از ابتدای تیر ماه امسال نظارت جدی بر کالاها بر اساس شناسه و کد رهگیری در البرز آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در جلسه کمیسیون مقابله با قاچاق کالا و ارز استان البرز که روز سه شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز تشکیل جهاد سازندگی با قدردانی از تلاش‌های تمامی اعضای کمیسیون، افزود: استان البرز سال گذشته و همچنان در سال 99 در کشفیات کالاهای قاچاق رتبه اول کشور را دارد.

وی ادامه داد: اخبار نوید بخشی در این جلسه بود و جای خرسندی دارد که کالاهای قاچاقی که از سایر استان ها وارد البرز می شوند با مبارزات بی امان نیروهای البرزی به مقصد نمی رسند و کشف می شوند.

شهبازی با قدردانی از اقدامات نیروی انتظامی استان و راه اندازی پلیس اقتصادی در البرز، گفت: شناسه رهگیری کالا سال ها پیش در بسیاری از کشورها راه اندازی و نهادینه شده است.

وی افزود: از ابتدای تیر ماه امسال نظارت جدی بر کالاها بر اساس شناسه و کد رهگیری در البرز آغاز می شود.

استاندار البرز عنوان کرد: باید اطلاع رسانی لازم را داشته باشیم تا نظم بازار حفظ شود و هرگونه اقدامی بر اساس اطلاعات دقیق صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه صادرات در البرز برخلاف برخی از استان‌ها رشد بالایی داشته، گفت: با رشد قاچاق کالا، تولید و اشتغال کاهش می یابد و فشارهای اقتصادی حاکم می شود.

شهبازی به موضوع سوخت اشاره کرد و افزود: بازنگری در سهمیه ها در البرز در دستورکار قرار دارد.

وی ادامه داد: امید است با این روند، شوق و اشتیاق تلاش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید در سال 99 تداوم یابد و در جهت افزایش اشتغال و تولید و استمرار کاهش نرخ بیکاری به بالندگی و توسعه برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز