خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

متوسط واژگونی خودرو در جاده‌های استان دو برابر آمار کشوری است

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۹۸۷

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: متوسط واژگونی خودرو در جاده‌های استان سمنان دو برابر آمار کشوری است که باید مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مربوطه با رفع مشکلات زیرساختی و فرهنگ سازی برای کاهش این آمار اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، منوچهر فخری روز سه‌شنبه در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان سمنان در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان افزود: براساس آمار پلیس راه استان در سه ماه گذشته علت ۷۵ درصد از تصادف‌های رانندگی در جاده‌های استان واژگونی خودرو بوده که این رقم در کشور افزون بر ۳۵ درصد است.

وی خاطر نشان کرد: یکنواختی جاده‌های کویری و فقدان جاذبه‌های طبیعی باعث خستگی رانندگان ، توجه نکردن به جلو و واژگونی خودرو می‌شود که باید با ایجاد جاذبه های مصنوعی برای رفع این دغدغه مهم اقدام کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت جاذبه‌های گردشگری که در مسیر جاده اصلی تهران-مشهد قرار دارد در میان مدت می تواند به کاهش سوانح رانندگی در جاده های استان منجر شود.

فخری ادامه داد: در کنار توجه برای کاهش سوانح رانندگی در جاده های برون شهری ، افزایش رفاه اجتماعی، کنترل ترافیک‌های احتمالی و کاهش سوانح رانندگی در جاده های درون شهری استان در دستور کار پلیس راهور و دیگر دستگاه های اجرایی مربوطه باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: واژگونی خودرو در جاده‌های استان قصه پرغصه‌ای است و سالانه باعث جان باختن تعدادی از هموطنان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز