خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس:

پاداش پایان خدمت از امسال از طریق فروش اموال و دارایی دستگاه‌ها پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۹۶۰

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس با بیان اینکه پاداش پایان خدمت از امسال از طریق فروش اموال و دارایی دستگاه‌ها خواهد بود، تاکید کرد: دستگاه‌ها ملکف اند که تصمیمات ستاد اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و ستاد استانی کرونا را اجرایی کنند به همین دلیل در توزیع اعتبارات امسال این سه موضوع ویژه دیده می‌شوند.

به گزارش ایلنا، حسن نوروزی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس در سال ٩٩ بیان‌ کرد:  تخصیص اعتبارات هزینه‌ای فروردین تا خردادماه امسال دستگاه‌های اجرایی را به صورت تنخواه ابلاغ کرده‌ایم اما از تیرماه ابلاغ به دستگاه‌ها منوط به مبادله موافقت‌نامه هزینه‌ای است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس همچنین با بیان اینکه ۳ درصد اعتبارات استانی و ملی جمع آوری و تحت عنوان اعتبارات متوازن در استان‌ها توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: ۸۶ درصد اعتبارات عمرانی ملی ابلاغ شده این استان که رقم آن یک هزار و ۲۵ میلیارد تومان است، تخصیص یافته است.

نوروزی ادامه داد: در اعتبارات ملی با ویژگی استانی نیز ۱۷۳ میلیارد تومان تخصیص یافته و از مجموع اعتبار ۷۸۲ میلیارد تومانی هزینه‌ای استان  هم ۷۵۸ میلیارد تومان آن ابلاغ شده که این عدد در سال گذشته ۷۱۸ میلیارد تومان بود که امسال ۵.۶ درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس میزان اعتبار ملی با ویژگی استانی فارس را ۳۶۲ میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: در بودجه امسال سهم نفت بسیار کاهش یافته که بیانگر موفقیت در پیشبرد سیاست بودجه بدون نفت است و این مهم از دستاوردهای خوب دولت محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: اعتبارات عمرانی استان نیز یک هزار و ۶۴۳ میلیارد تومان است که یک هزار و ۶۲۰ میلیارد تومان آن ابلاغ شده است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز