خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

امکانات لازم را برای احداث بیمارستان سپاه پاسداران در البرز بسیج می کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۸۵۷

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ما آماده هستیم تمامی امکانات استان را بسیج کنیم تا سپاه پاسداران در استان متراکم و پرجمعیت البرز بیمارستان احداث کند.

به گزارش ایلنا، عزیزالله شهبازی در دیدار معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که روز سه‌شنبه انجام شد ، با اشاره به شیوع کرونا و نقش سپاه در مدیریت این بیماری بویژه در استان هایی که در بحران قرار گرفتند، افزود: البرز در بسیاری از موضوعات، معین پایتخت است از این رو ضرورت دارد برای ارتقا زیرساخت های درمانی، خدماتی و امدادی این استان توجه ویژه ای صورت گیرد.

وی با عنوان اینکه احداث بیمارستانی در البرز از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: هزار و 600 تخت بیمارستانی در دولت تدبیر و امید در البرز ایجاد شد و 3 بیمارستان نیز پس از سفر رئیس جمهور محترم به البرز، پیش بینی شد که اکنون پیشرفت خوبی نیز دارند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران البرز در جریان شیوع کرونا به حق ایثار کردند، افزود: ما آماده هستیم تمامی امکانات استان را بسیج کنیم تا سپاه پاسداران در استان متراکم و پرجمعیت البرز بیمارستان احداث کند.

استاندار البرز اضافه کرد: فرصت خدمتگزاری محدود است و باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که برای مردم چه در حال و چه در آینده منشا خیر و اثر باشیم.

وی گفت: برای اختصاص زمین مناسب احداث بیمارستان سپاه پاسداران، جانمایی خواهیم کرد تا در آینده نزدیک عملیات اجرایی این امکان مهم آغاز شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز