خبرگزاری کار ایران

برگزاری آیین تودیع و معارفه معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس علامه طباطبایی بوشهر

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۷۰۰

با حضور رئیس، جمعی از مسئولان، کارکنان و اساتید دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر، آئین تکریم و معارفه معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس علامه طباطبایی بوشهر در محل مدیریت استانی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در این آئین اظهار داشت: کار در حوزه معاونت توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس ها کار بسیار سختی است که در این 4، 5 ساله به خوبی هدایت شد و دانشگاه با کمترین مشکل کارش را به جلو برد.

اکبر مولایی گفت: نتیجه تصمیم کمیته انتصابات دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در زمینه معاونت توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس علامه طباطبایی بوشهر این شد که در این معاونت از تجارب وتوانمندی های علی اکبر قاسمی از استادان بسیار خوب و خوشنام دانشگاه بهره‌مند شویم.

وی متذکر شد: لازم است که معاون جدید توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس علامه طباطبایی بوشهر اهتمام جدی در زمینه بحث آماده سازی مناسب پردیس برای مهرماه سال جاری را که ان شاءالله با پایان کرونا آغاز می شود، در چشم انداز کاری خود داشته باشد.

مولایی خطاب به معاونین توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس های بنت الهدی صدر و علامه طباطبایی بوشهر تاکید کرد: نخست حفظ وضعیت فعلی پردیس ها و دوم تلاش برای تغییر و بهبود وضعیت آنها همواره باید سرلوحه کار شما باشد؛ چرا که دانشجویان دوست دارند وضعیت فردای پردیس ها بهتر و زیباتراز وضعیت امروز آن باشد و ما انتظار داریم این شرایط را ایجاد شود.

معاون جدید توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس علامه طباطبایی بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: خدا را شاکرم که توفیق خدمتگزاری به من در مسئولیت اخیر را عنایت کرده و از همه اعضای کمیته انتصابات دانشگاه که به ما برای تصدی این سمت اعتماد کرده‌اند تقدیر و تشکر ویژه دارم.

علی اکبر قاسمی گفت: اگر در سال های گذشته با دانشگاه همکاری داشته و کاری انجام شده انجام وظیفه بوده و صرفا هدفم تحقق اهداف و پیشبرد امور دانشگاه بوده و دانشگاه را آبرو و حیثیت خودم دانسته و می دانم و خواهم دانست.

در پایان این آئین با اهدای حکم انتصاب توسط مولایی ریاست دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر، علی اکبر قاسمی به عنوان معاون جدید توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس علامه طباطبایی بوشهر معارفه و از خدمات عبدالرضا عرب زاده معاون پیشین توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس علامه طباطبایی بوشهر تجلیل شد.

 عبدالرضا عرب زاده از آذرماه ۹۸ در پست معاونت هماهنگی امور پردیس های استان بوده و با حفظ سمت معاونت پردیس هم بر عهده داشت که از این تاریخ معاونت پردیس علامه به قاسمی واگذار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز