خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

پلمپ ۱۳ واحدصنفی به علت عدم توجه به پروتکل های بهداشتی در گناوه

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۶۸۶

مسئول روابط عمومی کمیته نظارت و مشارکت ستاد مقابله با کرونای شهرستان گناوه گفت: پلمپ ۱۳ واحدصنفی به علت عدم توجه به پروتکل های بهداشتی در این شهرستان خبرداد.

بهروز شهابی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: واحدهای صنفی که به پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده بی‌توجه بوده‌اند توسط بازرسین شبکه بهداشت و پلیس اماکن انتظامی پلمپ شده‌اند‌.

شهابی افزود: شب گذشته تعدادی از قهوه‌خانه و مکان عرضه قلیان گناوه بازدید و اخطاریه جدی پلمپ برای آنان صادرشده است که ۱۳ واحد مجموعا پلمپ شده‌اند و چنانچه به تذکرات کم توجه باشند براساس قانون به عنوان واحد متخلف محسوب شده و با آنان برخورد می‌شود.

وی گفت: باتوجه به اطلاعیه ستاد مقابله با کرونا همه شهروندان دستورالعمل‌های بهداشتی که تضمین کننده سلامت آنان است را مد نظر قرار دهند و در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی از وسایل حفاظت فردی استفاده کنند تا خسارات جبران ناپذیری متوجه آنان نشود.

مسئول روابط عمومی کمیته نظارت و مشارکت ستاد مقابله با کرونا گناوه ادامه داد: واحدهای صنفی اقداماتی همچون استفاده از وسایل حفاظت فردی توسط شاغلین را در دستورکار قرار دهند و از ازدحام در مراکز تهیه وتوزیع همچون میوه وتره بارجلوگیری کنند تا هر چه زودتر از این شرایط عبور کنیم و شایسته است فاصله گذاری اجتماعی بین فروشندگان و مشتریان، گندزدایی سطوح توسط کسبه، دریافت پول نقد توسط فردمجزا، استفاده از اسپری‌های ضدعفونی دست در ورودی و خروجی محل کسب و کار و نهایتا استفاده ازکارتخوان توسط مشتریان همواره مدنظرباشد

شهابی اظهار داشت: تیم های بازرسی به صورت شبانه روزمشغول نظارت هستند ولی باتوجه به ظرفیت هاانتظارهمکاری بیشتری ازمردم داریم وخواهشمندیم تخلفات بهداشتی را درکوتاه ترین زمان به سامانه ۱۹۰اعلام  کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز