خبرگزاری کار ایران

معاون عمران شهرداری اصفهان مدعی شد؛

اجرای پروژه های عمرانی شهر بدون تعدیل نیرو انجام شد/ کرونا خللی در کارها بوجود نیاورد

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۵۸۷

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، هیچ تلفات و مشکلی در زمان اجرای پروژه های عمرانی شهر برای نیروهای انسانی شهرداری ایجاد نشد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، ایرج مظفری با اشاره به اجرا و بهره‌برداری از حدود شصت پروژه در معاونت عمرانی شهری اظهار داشت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر هفتصدر میلیارد تومان در حال ساخت و پایان است.

وی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا خللی در روند انجام پروژه های عمرانی شهر اصفهان نداشت و با وجود مشکلات مالی که کل کشور را در بر گرفته، توانستیم بدون تعدیل نیرو و تلفات به روند ساخت و ساز ها ادامه دهیم.

معاون عمرانی شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: اولویت شهرداری اتمام پروژه خط دو مترو، حلقه حفاظتی و تامین آب است. 

وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور مناسب نیست افزود: با وجود این، ما توانسته‌ایم در تامین و جذب اعتبار خوب عمل کنیم و تعداد طرح ها و بودجه عمرانی شهر را افزایش دهیم.

مظفری تاکید کرد: برای احداث خط دو مترو اصفهان ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفتیم و ۹ ایستگاه آن به طور همزمان در حال ساخت است.

وی یاد آور شد: پروژه‌های مترو و سالن اجلاس‌های بین‌المللی نیازمند دریافت اعتبار از سوی دولت است که معمولا در قالب اوراق مشارکت تامین اعتبار می کند. وقتی اوراق مشارکت نمی‌دهند ما نیز مجبور به کاهش فعالیت‌های عملیاتی می شویم.

مظفری گفت: تا کنون شصت میلیارد تومان جهت احداث تاسیسات آبرسانی، خطوط انتقال آب و تاسیس تصفیه خانه‌ها برای تامین آب مورد نیاز مدیریت شهری هزینه صرف کرده ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز