خبرگزاری کار ایران

حل مشکل ۲۰ ساله سوله های هلال‌احمر در البرز در دستور کار قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۴۹۴

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: امروز به دعوت رییس جمعیت هلال احمر در حضور مسئولان مربوطه و رییس هلدینگ سیمان آبیک به اتفاق در خصوص حل مشکل ۲۰ ساله سوله های هلال احمر استان تصمیم گرفتیم.

به گزارش ایلنا ، عزیزاله شهبازی در دیدار با رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که روز دوشنبه در ساختمان صلح صورت گرفت، افزود: پس از دستور رییس جمهور محترم مبنی بر ضرورت ساماندهی انبارهای هلال احمر و متعاقب بازدید رئیس جمعیت هلال احمر کشور از سوله های مستقر در البرز، این نشست برای تعیین تکلیف انبارهای استان برگزار شد.

وی ادامه داد: اختلافی ۲۰ ساله ای بین کارخانه سیمان آبیک و هلال احمر ایران در البرز وجود داشت که امروز رسیدگی شد.

شهبازی گفت: انبارهای هلال احمر البرز از اهمیت بالایی برای کشور برخوردار بوده چراکه این استان از جنوب و مرکز روی گسل زلزله قرار دارد و همچنین البرز معین پایتخت و استان های همسایه است.

وی با بیان اینکه البرز در مرکز کلونی جمعیت تهران و قزوین و... قرار دارد، افزود: محورهای مواصلاتی البرز شاهراه ارتباطی ۱۴ استان کشور است.

استاندار البرز اضافه کرد: امروز به دعوت رییس جمعیت هلال احمر در حضور مسئولان مربوطه و رییس هلدینگ سیمان آبیک به اتفاق در خصوص حل مشکل ۲۰ ساله سوله های هلال احمر استان تصمیم گرفتیم.

وی گفت: انتظار داریم پس از حل این مشکل، هلال احمر کشور برای تجهیز سوله ها و ساماندهی محورهای دسترسی، اقدامات لازم را داشته باشد.

رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز در این نشست گفت: سوله های هیو در استان البرز را پس از تعیین تکلیف، می توانیم به عنوان یک انبار استراتژیک در کشور مورد استفاده قرار دهیم.

همتی افزود: تفاهم اولیه برای تعیین تکلیف این سوله ها صورت گرفت و امید است در آینده نزدیک توافق نهایی صورت گیرد.

وی ادامه داد: تکمیل پد بالگرد نیز در این استان در دستور برنامه های بعدی قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز