خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

اتصال ۹ روستای استان البرز به اینترنت پهن باند

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۴۷۰

بیش از هزار روستا در سراسر کشور با تمرکز بر مناطق کمتر برخوردار با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شبکه ملی اطلاعات و شبکه پهن باند ارتباطی متصل شدند.

به گزارش ایلنا، امروز در مراسمی به میزبانی شرکت ایرانسل و با حضور محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و حضور مجازی مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانها، هزار و ۳۴ روستای دیگر به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

برای تحقق اهداف اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌منظور تکمیل دسترسی ۱۰۰ درصدی روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ارتباطی تا پایان سال جاری، نزدیک به ۵۰۰ روستا در قالب خدمات عمومی ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات (USO) و بیش از ۵۰۰ روستا با سرمایه‌گذاری شرکت ایرانسل به شبکه ملی اطلاعات و شبکه پهن باند ارتباطی کشور متصل شدند.

۹ روستای دیگر از استان البرز با سرمایه گذاری بخش خصوصی به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پهن باند متصل شدند که این اتصال منجر به بهبود کیفیت زندگی مردم در روستا‌ها و کاهش شکاف دیجیتالی بین مناطق روستایی و شهری و اشتغال و توسعه پایدار خواهد شد.

در مراسم امروز در مجموع هزار و ۳۴ روستا با سرمایه ۳۰۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند که استان‌های کردستان با مجموع ۱۷۱ روستا و سرمایه‌گذاری ۶۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی، سیستان و بلوچستان با مجموع ۱۲۸ روستا و سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی و خراسان رضوی با مجموع ۱۱۶ روستا و سرمایه‌گذاری ۳۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی، صدر جدول دسترسی به شبکه ارتباطی را در میان استان‌های کشور به خود اختصاص دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز