خبرگزاری کار ایران

تشکیل کارگروه سامانه شهرسازی در شهرداری شیراز

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۳۶۵

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز از تشکیل کارگروه سامانه شهرسازی توسط معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، لیلا دودمان با اشاره به بیست و نهمین جلسه کمیسیون که با حضور کارشناسان و مدیران شهرداری و مشاوران شورا تشکیل شد، از بررسی تکالیف بودجه مصوب سال 99 گفت و افزود: در این جلسه برنامه زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها توسط همه معاونت‌ها و پیشرفت پروژه‌های شش ماهه اول سال تعیین شد.

وی خاطرنشان کرد: گزارش این نشست به صورت هر 15 روز یک‌بار به کمیسیون هوشمندسازی ارائه خواهد شد و نماینده‌ای از طرف کمیسیون در کارگروه حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به پیشرفت پروژه فیبر نوری نیز عنوان داشت: اولویت‌ها و زمان‌بندی شبکه تحویل 40 کیلومتر به کمیسیون ارسال و گزارش آن ظرف روزهای آینده ارائه می‌شود.

این عضو شورای شهر شیراز به بارگذاری برنامه زمان‌بندی تکلیف و پروژه‌ها در نرم افزار فرابر و داشبورد مدیریتی دسترسی به پروژه‌ها و تکالیف تعیین شده نیز اشاره کرد.

دودمان اضافه کرد: معاونت شهرسازی و معماری، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و معاونت خدمات شهری براساس 29 پروژه درباره تهیه برنامه زمانی و بر اساس ساختار شکسته کار (WBS) ظرف مدت یک هفته گزارش کاملی از نتایج برنامه زمان‌بندی خود را به کمیسیون ارائه خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز