خبرگزاری کار ایران

به منظور همکاری‌های مشترک انجام شد؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی و حرفه‌ای قزوین و دانشگاه کار

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۲۹۵

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین و موسسه آموزش عالی کار با هدف انجام همکاری‌های مشترک در راستای افزایش سطح علمی و مهارتی دانشجویان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، این تفاهم نامه بین محسن مددی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای قزوین و حسین اسدی رئیس موسسه آموزش عالی کار قزوین منعقد شد.

افزایش مشارکت در طرح ها و برنامه های آموزشی، ایجاد بستر و زیرساخت های لازم در جهت آموزش و برگزاری کارگاه های علمی، همکاری و مشارکت در خصوص برگزاری دوره های کوتاه مدت براساس توان علمی و عملی هر ۲ مجموعه و افزایش سطح همکاری نیروهای متخصص و با تجربه در رسته آموزش و پژوهش از اهداف این تفاهم نامه به شمار می رود.

اعلام فهرست دوره‌های کوتاه مدت و دروس عملی جهت برگزاری دوره های آموزشی، ایجاد شرابط مناسب از لحاظ محل تدریس، تهیه تجهیزات سمعی و بصری جهت برگزاری دوره های کوتاه مدت، برنامه ریزی برای برگزاری دوره های آموزشی با هماهنگی فنی و حرفه ای و پشتیبانی و نظارت بر اجرای برنامه های پیش بینی شده از تعهدات موسسه آموزش عالی کار در این تفاهم نامه محسوب می شود.

همکاری درباره برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نظر موسسه عالی کار، نظارت بر اجرای برنامه های آموزشی کوتاه مدت و صدور گواهی نامه های معتبر پس از پایان دوره و قبولی در آزمون ها نیز از تعهدات اداره کل اموزش فنی و حرفه ای در این تفاهم نامه است.

این تفاهم نامه به مدت سه سال قابلیت اجرا دارد و نظارت و ارزیابی آن به شکل مشترک با حضور نمایندگان دو مجموعه انجام خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز