خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کاشان خبر داد:

عملیات نجات جوان ۲۰ ساله گلپایگانی از چنگ آدم ربایان در کاشان

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۲۸۵

فرمانده انتظامی کاشان از نجات جان یک جوان ۲۰ ساله گلپایگانی از دست ۲ آدم ربا با اجرای عملیات موفق آمیز کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان در کمتر از ۱۲ ساعت خبر داد .

به گزارش ایلنا، سرهنگ پاسدار علی قربانی فرمانده انتظامی کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت : در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربوده شدن یک جوان ۲۰ ساله توسط ۲ آدم ربا و انتقال آن به شهرستان کاشان موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود : در تحقیقات و بررسی‌های میدانی صورت گرفته مشخص شد فرد گروگان گرفته شده در یکی از شهرستان‌های گلپایگان در حال تردد بوده که ۲ نفر به دلیل اختلافات مالی و با زور و تهدید اقدام به ربودن وی و انتقال وی به کاشان می‌کنند .

فرمانده انتظامی کاشان اظهار داشت: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات گسترده و بکارگیری یکسری اقدامات هوشمندانه و رصد اطلاعاتی متهمان، سرانجام محل نگهداری گروگان را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت:  کارآگاهان بلافاصله پس از شناسایی محل مورد نظر با هماهنگی و دستور دادستان عمومی و انقلاب کاشان وارد عمل شده و طی یک عملیات ویژه و ضربتی اقدام به محاصره مخفیگاه کرده و ضمن دستگیری ۲ متهم ، فرد گروگان گرفته شده که جوانی ۲۰ ساله بود را نجات داده و به آغوش خانواده اش بازگرداندند .

سرهنگ قربانی با بیان اینکه عملیات موفق آمیز این جوان از دست گروگان گیران تنها ظرف ۱۲ ساعت انجام شد از قدرت واکنش سریع ماموران پلیس کاشان در مواجهه با مجرمان به ویژه مرتکبان جرایم خشن خبر داد و گفت : ماموران پلیس شهرستان با هوشیاری و هوشمندی بالای خود قاطعانه با مجرمان برخورد کرده و اجازه تعرض به حقوق مردم را نمی دهند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز