خبرگزاری کار ایران

راه اندازی بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۲۷۹

مدیر تعاون روستایی استان هرمزگان از راه اندازی بازارچه های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و روستایی به منظور حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سیروس اسدپور در کمیته بازرگانی این سازمان اظهار کرد: این بازارچه‌ها با هدف تهیه و عرضه محصولات کشاورزی راهی برای حذف واسطه ها و زمینه ای برای فروش محصولات کشاورزان و تولید کنندگان است که بزودی در شهرستان های استان راه اندازی می شود.

وی افزود : براساس برنامه ریزی انجام شده بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و روستایی که به‌ عنوان اولین بازارچه داخل شهری استان است در شهرستان‌های بندرلنگه، رودان، قشم و میناب راه اندازی می‌شوند.

اسدپور تصریح کرد : برای احداث این بازارچه‌ها ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی شرکت ها اختصاص یافته که تاکنون 6 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و روستایی در اختیار اتحادیه‌های تحت پوشش تعاون روستایی قرار می‌گیرند و به این وسیله اتحادیه‌ها به صورت مستقیم از روستاییان محصولات کشاورزی و تولیدی آنها را خریداری و در بازارچه عرضه می‌کنند.

مدیر تعاون روستایی استان هرمزگان با بیان اینکه در سال جاری مجموعا 9 بازارچه راه اندازی می شود، خاطرنشان کرد: تاکنون بازارچه های رودان و درگهان 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدواریم با حمایت و پیشتیبانی استاندار محترم، فرمانداران و شهرداران عزیز تا پایان سال ۹۹ سال جهش تولید این طرح ها تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه عرضه مستقیم کالا، حذف واسطه‌ها و ایجاد رونق و بازار عرضه برای محصولات کشاورزی و تولیدی از جمله اهداف‌های راه اندازی این بازارچه‌های عرضه مستقم محصولات کشاورزی و روستایی است، اظهار امیدواری با حمایت مسئولان بتوان این بازارچه ها در همه شهرستان های استان به ویژه مرکز استان راه اندازی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز