خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت خراسان رضوی مطرح کرد؛

تردد کامیون‌های باری در مرز دوغارون افغانستان برقرار است

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۱۹۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت:هیچ مشکلی در تردد کامیون‌های حامل کالا در مرز دوغارون بین ایران و افغانستان وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد رضا مس فروش در این خصوص گفت: هیچ مشکلی در تردد کامیون‌های حامل کالا در مرز دوغارون بین ایران و افغانستان وجود ندارد ، هیچ کامیونی متوقف نشده و روال عادی کار در جریان است.

وی افزود: هم اینک فقط تردد مسافر در مرز دوغارون متوقف شده و تبادل کالا طبق روال همیشه در جریان است به طوری که دیروز کامیون‌های حامل سیمان صادراتی از استان از مرز دوغارون عبور کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: مشکلات مربوط به مرز دوغارون به هر دو طرف ایرانی و افغانستانی بازمی‌گردد که باید در یک همکاری و تعامل دوسویه برطرف شود.

دو روز قبل رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترانزیت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی در نشست اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی مشهد مدعی شد به خاطر کندی خدمات‌رسانی و ضعف مدیریت در پایانه دوغارون در مرز ایران و افغانستان، افزون بر هزار دستگاه کامیون حامل بار در این گذرگاه متوقف مانده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت درخصوص باز نشدن گشایش مرز ترکمنستان به رغم وعده آن کشور، گفت: این موضوع قرار است در نشستی مشترک به صورت ویدیو کنفرانس طی این هفته  یا هفته آتی در مشهد بین مسئولان ترکمنستانی و خراسان رضوی مطرح و بررسی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز