خبرگزاری کار ایران

در کرمانشاه رخ داد؛

سرعت غیر مجاز کودک 4 ساله را به کام مرگ کشاند

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۱۳۶

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از وقوع یک سانحه رانندگی در شهر کرمانشاه خبر داد که طی آن کودک 4 ساله ای قربانی جنون سرعت یک راننده بی احتیاط شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: این حادثه دلخراش حوالی ساعت 12 شب گذشته (یکشنبه - 25 خرداد) در چهار راه جوانشیر به سمت میدان وکیل آقا رخ داد.

وی ادامه داد: در این سانحه ناگوار یک دستگاه پراید که با سرعت از مسیر یاد شده در حال حرکت بود با 2 عابر پیاده که آقایی 35 ساله و پسربچه 4 ساله وی بودند به شدت برخورد و آنها را زیر گرفت.

سرهنگ شیری تصریح کرد: بر اثر این برخورد کودک 4 ساله به نام "عماد" جان خود را از دست داد و پدر وی نیز زخمی و به مراکز درمانی منتقل شد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه افزود: کارشناسان ما علت وقوع این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به خاطر سرعت غیرمجاز اعلام کردند.

وی در ادامه و با ابراز تاسف از وقوع حادثه مرگبار شب گذشته گفت: متاسفانه در طول 5 روز اخیر 3 نفر از عابران پیاده در سوانح رانندگی جان خود را از دست داده اند.

سرهنگ شیری یادآوری کرد: مرگ 3 شهروند کرمانشاهی در سوانح رانندگی که 2 مورد آن در ساعت پایانی شب و ابتدایی بامداد رخ داده بیانگر این است که باید فرهنگ رانندگی خود را تغییر داده و در هر ساعتی از شبانه روز خود را مکلف به رعایت قانون بدانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز