خبرگزاری کار ایران

فرماندار البرز:

11 میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی بیمارستان رحیمیان الوند اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۱۳۵

فرماندار شهرستان البرز گفت: ۱۱ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی و تجهیز بیمارستان رحیمیان در شهر الوند از سوی دولت اختصاص یافت.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد نصیری در حاشیه بازدید از بیمارستان رحیمیان الوند اظهار کرد: مهمترین برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبارات دولت در حوزه بهداشت مربوط به سلامت و درمان مردم بوده و در این راستا نیز تاکنون ۴۱ میلیارد تومان جهت خرید و تجهیز بیمارستان رحیمیان الوند این شهرستان تخصیص داده شده است.

فرماندار البرز افزود: دولت امسال ضمن تخصیص اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی جهت خرید این بیمارستان، ۱۱ میلیارد تومان نیز برای نوسازی و تجهیز این مرکز درمانی، با توجه به شرایط دشوار مالی کشور ناشی از تحریم‌های ظالمانه، اختصاص داده است.

نصیری، ضمن قدردانی از همکاری مستمر و تلاش جهادگونه مجموعه مدیریت درمانی سپاه صاحب الامر (عج) استان در همکاری با دولت و دانشگاه علوم پزشکی جهت راه‌اندازی دوباره این مرکز درمانی، بیان کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته و در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا شاهد رضایت شهروندان از خدمات ارایه شده از سوی کارکنان این بیمارستان به آنها بوده‌ایم.

به گفته وی، مردم شهرستان البرز از پیگیری‌های مستمر صورت گرفته مجموعه مدیریت عالی استان جهت واگذاری این مرکز درمانی و تجهیز آن برای ارایه خدمات درمانی و بهداشتی بسیار خرسند و راضی هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: دولت  امسال برای خرید بیمارستان رحیمیان الوند به اندازه کل بودجه یک سال این شهرستان اعتبار هزینه به عمل آورده که این مساله بیانگر اهمیت دادن دولت به سلامت و درمان شهروندان است.

در این بازدید که سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز حضور داشت، فرماندار البرز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان رحیمیان، از نزدیک با کارکنان و اعضای کادر درمانی این مرکز دیدار و گفت و گو کرد.

بیمارستان رحیمیان الوند حدود ۱۹ سال پیش به عنوان یک بیمارستان خیریه فعالیت خود را آغاز کرد که در ادامه ارائه خدمات درمانی خود و به علت مشکلات مالی و همچنین نبودن امکان تداوم خرید خدمات این مرکز درمانی از سوی دانشگاه علوم پزشکی، تعطیل شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز