خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر بندرعباس:

کرونا در هرمزگان به سمت بحرانی شدن پیش می رود / نظارت بر اماکن عمومی بازار روز و میوه وتره بار باید بیشتر شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۰۹۱

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: فرمانداری و ستاد کرونا باید نظارت را بیشتر کنند و اعضای شورا در حد اختیارات خود مواردی را برای مقابله با این بحران در نظر بگیرند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فاطمه جراره در یکصد و هشتادمین جلسه رسمی فوق العاده شورای  شهر  درنطق پیش از دستور خود با اشاره به دستور کار اول درباره اقدامات پیشگیرانه در مقابل ویروس کرونا در سطح شهر بندرعباس،اظهار کرد: شرایط استان به سمتی رفت که  گویا شرایط عادی پنداشته شد و امروز به بحران رسیده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در مدیریت شرایط کنونی شهرداری هم باید فعال باشد، افزود: شهرداری بندرعباس هم از این موضوع مستثنی نبوده است و افراد زیادی دچار کرونا شده‌اند که اگر موارد بهداشتی و ضدعفونی به خوبی انجام می‌شد، این اتفاقات نمی‌افتاد.

رئیس شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: در سه چهار ماهی که استان درگیر کروناست آموزش واطلاع رسانی به خوبی صورت نگرفته است و همین امر به عادی پنداشته شدن شرایط کمک کرده است.

جراره تاکید کرد: در اماکن عمومی، بازار روز و میوه و تره بار احتمال ابتلا بسیار بالاست که نظارت بر آن باید  بیشتر شود.

وی خاطرنشان کرد: باید شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در زمینه آموزش شهروندی و اطلاع رسانی بیش از پیش فعال شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز