خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان خبر داد:

انگیزه شخصی علت قتل دف نواز اصفهانی/ تکذیب وابستگی مقتول به گروه و فرقه خاص

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۰۵۴

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: علت قتل مهدی نیکبخت، دف نواز اصفهانی انگیزه‌های شخصی بوده است.

به گزارش ایلنا، علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با اشاره به اینکه نیمه‌های شب ۱۸ خرداد گزارشی مبنی بر یک فقره قتل در یکی از باغ‌های سیمرم اطلاع رسانی شد، گفت: تیم جنایی و پزشکی قانونی به سرعت در محل وقوع قتل حاضر شدند.

اصفهانی افزود: خانمی که خود را نامزد مقتول معرفی کرد اعلام داشت قاتل، نامزد وی را با سلاح سرد به قتل رسانده و متواری شده است.

وی با بیان اینکه ۲۴ ساعت بعد قاتل دستگیر شد، ادامه داد: قاتل، اختلاف‌های شخصی چندین ساله را علت ارتکاب به قتل عنوان کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی اصفهان، وابستگی مقتول به گروه یا فرقه خاصی را تکذیب کرد و ادامه داد: تا این لحظه طبق اعتراف قاتل، انگیزه شخصی فقط عامل قتل بوده است، اما تحقیقات کامل در حال انجام است و اگر انگیزه‌های دیگری هم ثابت شود حتما اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان از بازداشت خانمی که خود را نامزد مقتول اعلام کرده خبر داد و علت آن را تکمیل فرایند رسیدگی به جرم و بررسی مباحث معاونت در قتل دانست.

اصفهانی، قاتل را فردی ۴۰ ساله برشمرد که سال‌ها با مقتول اختلاف شخصی داشته و شب حادثه مقتول و نامزدش به دعوت او به باغش وارد شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی اصفهان بریده شدن کامل سر با ارّه از بدن مقتول را تکذیب کرد و ادامه داد: قاتل با وارد کردن چاقو به گلوی مقتول و پاره شدن گلو باعث مرگش شده است و بر اساس شواهد قاتل و مقتول هیچ کدام مواد مخدر مصرف نکرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز