خبرگزاری کار ایران

با حضور خانواده سردار سلیمانی انجام شد؛

افتتاح دبیرستان ۱۵ کلاسه شهید سلیمانی در سرپل ذهاب

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۹۵۳

دبیرستان ۱۵ کلاسه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی امروز در شهرستان سرپل ذهاب به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، دبیرستان شاهد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب طی مراسمی با حضور خانواده شهید سردار سلیمانی، رئیس سازمان حراست کل کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل نوسازی مدارس، فرماندار شهرستان سرپل ذهاب و جمعی از مدیران استان و شهرستان سرپل ذهاب و دانش‌آموزان افتتاح شد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان در این مراسم گفت: پروژه مدرسه ۱۵ کلاسه شهید سلیمانی با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با دو هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا با همت کارکنان حراست دستگاه های اجرایی کشور با محوریت حراست کل کشور ساخته شده است.

نظری افزایش سرانه فضای آموزشی  در استان کرمانشاه بعداز زلزه را  از ۶.۵ به ۷.۲ متر مربع را براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبدیل تهدید زلزله به فرصت دانست.

وی با بیان اینکه ۷۸ مدرسه در زلزله سال ۹۶ در استان کرمانشاه تخریب شد، اظهار داشت: با تخصیص ۲۵۵ میلیارد تومان اعتبار (۱۲۵ میلیارد تومان از سوی خیرین و ۱۳۰ میلیارد تومان از سوی دولت) تاکنون ۱۹۰ مدرسه در استان ساخته شده است.

در ادامه  سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان بابت کیفیت ساخت مدارس از مدیرکل و مجموعه نوسازی مدارس استان تقدیر کرد و افزود: مدارس ساخته شده سطح استان دارای کیفیت و امنیت بالایی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به طرح آجر به آجر بیان نمود: این طرح به منظور جذب مشارکت آحاد مردم و اقشار مختلف جامعه تدوین شده است، که می توان سرمایه‌های خرد مردمی از تمام اقشار جامعه حتی به اندازه یک آجر جذب نموده و قدمی بزرگ برای توسعه فضاهای آموزشی کشور برداریم.

 یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز از اقدامات صورت گرفته توسط نوسازی مدارس استان و سازمان حراست کل کشور و کلیه کارکنان حراست دستگاه های اجرایی کشور که در امر ساخت مدرسه شهید سلیمانی نقش داشتند قدردانی نمودند.

در ادامه خانواده شهید سلیمانی و رئیس سازمان حراست کل کشور از زحمات و تلاش های بی وقفه مجموعه اداره کل نوسازی مدارس در امر ساخت مدرسه سردار شهید سلیمانی ابراز خشنودی و رضایت نمودند.

در پایان مراسم با اهدا لوح تقدیر از سوی معاون عمرانی وزیر و ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور که توسط مدیرکل نوسازی مدارس استان به رئیس سازمان حراست کل کشور تقدیم شد و از زحمات این سازمان و کارکنان حراست دستگاه های اجرایی کشور قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز