خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد:

جذب 12 سرمایه گذار در ناحیه صنعتی رستم / انعقاد 53 قرارداد با متقاضیان در شهرک‌های صنعتی نورآباد و رستم

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۸۹۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ازجذب 12سرمایه‌گذار در ناحیه صنعتی رستم خبرداد و گفت: با تکمیل زیرساخت ها این روند شتاب خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، این طرح ها شامل اجرای زیرسازی و آسفالت فاز اول این ناحیه صنعتی است که با اعتبار 6 میلیارد ریال اجرا می‌شود.

فتوحی تصریح کرد: در ناحیه صنعتی رستم با مساحت ۲۶ هکتار، ظرفیت استقرار ۸۵ واحد صنعتی با پیش‌بینی ایجاد اشتغال برای ۴۲۵ نفر و در حال حاضر 11 قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد شده و در قالب این قراردادها 5 هکتار زمین نیز واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه ضمن تأکید بر لزوم اصلاح رده بندی زیست محیطی این ناحیه صنعتی با هدف استقرار گستره وسیعی از صنایع اضافه کرد: در این زمینه مذاکراتی با اداره کل حفاظت محیط زیست انجام و امیدواریم که در این زمینه مساعدت لازم انجام شود.

بر اساس این گزارش،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین در بازدید از شهرک صنعتی نورآباد مشکل سرمایه گذار طرح کارخانه لوله پلی اتیلن را رفع و دستوراتی بمنظور تسریع در تخصیص زمین به این سرمایه گذار صادرکرد.

این طرح در زمینی افزون بر4هزارمتر با سرمایه گذاری 100میلیارد ریال و اشتغال40نفر اجرا خواهدشد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در بازدید از این شهرک صنعتی همچنین با تاکید  بر رفع مشکلات واحدهای صنعتی، بر فعال کردن ظرفیت خالی این واحدها و واحدهای راکد در راستای تحقق رونق تولید تأکید کرد و گفت:در زمینه فعال سازی واحد های راکد در شهرک صنعتی نوراباد تلاش های موثری انجام شده است.

فتوحی اظهار داشت: رونق تولید در واحدهای صنعتی مستلزم تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی متولی و نیز همکاری بخش خصوصی است و در این زمینه حمایت های لازم از سوی شرکت شهرک های صنعتی فارس انجام می شود.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی ها  تاپایان امسال 5 واحد راکد و نیز طرح صنعتی درحال ساخت در این شهرک صنعتی به چرخه تولید بازمی گردد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: زیرساخت‌های مناسبی در قالب شهرک صنعتی نور آباد ممسنی برای استقرار واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال فراهم شده که باید از این ظرفیت‌ها استفاده بهینه‌ای انجام شود.

فتوحی با اشاره به این‌که در شهرک صنعتی نور آباد با مساحت 37.5 هکتار تمامی زیرساخت‌ها نظیر آب، برق، گاز، مخابرات و تصفیه‌خانه فاضلاب ایجاد شده است، ادامه داد: تا کنون 41قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان در این شهرک صنعتی منعقد شده که از این تعداد 23 واحد موفق به دریافت پروانه بهره‌برداری شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز