خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان خبرداد:

دستگیری 3 قاتل پس از ۲۱ روز در چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۸۲۳

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان چهارمحال و بختیاری از دستگیری ۳ متهم به قتل که متواری شده بودند، پس از ۲۱ روز خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ غلامعلی شکری گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان فارسان در ۲۷ اردیبهشت‌ماه سالجاری که منجر به قتل جوان ۳۴ ساله‌ای در جونقان شد، شناسایی و دستگیری قاتل و همدستان احتمالی وی در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: با انجام تحقیقات پلیسی در شهرستان مشخص شد که پنج نفر با انگیزه قبلی و به دلیل اختلاف ملکی با یکدیگر درگیر شده و در این درگیری ۲ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند، که یکی از مصدومان به‌دلیل شدت جراحت وارده و خونریزی شدید در بیمارستان جان باخته است.

شکری اظهار داشت: با هماهنگی قضایی مخفیگاه متهمان و خودرو مورد استفاده برای انتقال مصدومان به بیمارستان مورد بازرسی قرار گرفت و چهار قبضه سلاح شکاری و سه عدد فشنگ کشف و منازل، اموال و احشام متهمان برای پیشگیری از فروش آنها و متواری شدن متهمان توقیف شد.

وی افزود: پس از هماهنگی قضایی و ۲۱ روز تلاش شبانه‌روزی پلیس، اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان فارسان از تردد متهمان در مسیر اصفهان به شهرکرد مطلع شده و با همکاری ماموران پلیس آگاهی استان سه متهم به قتل را در یک عملیات ضربتی در ورودی شهرکرد دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

شکری گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فارسان اعزام و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز