خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون هندبال خبر داد:

برگزاری مسابقات هندبال آسیا به میزبانی دانشگاه آزاد شیراز

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۸۱۷

رئیس فدراسیون هندبال گفت: مسابقات هندبال آسیا، مهرماه امسال به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد شیراز، علیرضا پاکدل گفت: مسابقات هندبال آسیا قرار است از ۱۳ مهرماه امسال با حضور چهارده تیم به میزبانی ایران و در شهر مقدس شیراز برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه عملیات احداث سالن ۶ هزارنفری شیراز هنوز به پایان نرسیده است، گفت: با رایزنی‌های انجام شده، این مسابقات در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد شیراز برگزار می‌شود.

پاکدل با قدردانی از همکاری روسای دانشگاه آزاد اسلامی ایران و همراهی و مساعد مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی فارس و شیراز، خاطرنشان کرد: در بازدید از سالن پوریای ولی، اشکالاتی جزئی مشهود بود که قرار است طی ۲۰ روز آتی و با تامین اعتبارات لازم، مرتفع شود.

رئیس فدارسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: سالن پوریای ولی، دارای سه سالن جنبی است که می‌توان از آنها به عنوان محل برگزاری تمرین تیم‌ها بهره برد.

پاکدل خاطرنشان کرد که در این دوره از رقابت‌های هندبال آسیا، قرار است تیم‌های عربستان، بحرن، امارات، کویت، کره جنوبی، ژاپن، چین، قطر و ... شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز