خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبرداد:

دستگیری عامل قتل بلوار مدرس قزوین توسط پلیس آگاهی

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۷۶۲

عامل قتل مرد میانسال در بلوار مدرس قزوین کمتر از ۴۸ ساعت از وقوع این جنایت از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فرمانده انتظامی استان قزوین روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی حادثه تیراندازی و قتل مردی ۴۰ ساله در اواخر هفته گذشته در ابتدای بلوار مدرس شهر قزوین، بلافاصله مأموران آگاهی به محل اعزام شدند و در بررسی اولیه مشخص شد مقتول بر اثر اصابت گلوله به سرش در ورودی منزل خود به قتل رسیده است.

این مسئول انتظامی افزود: از همان ابتدای این جنایت با تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان و تلاش شبانه روزی آنان یک نفر مظنون به قتل در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه در یکی از استان‌های شمالی کشور دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های انجام شده ابتدا منکر بزه انتسابی بود ولی در مواجهه با مدارک و شواهد موجود و ادله متقن پلیس، لب به اعتراف باز کرده و به ارتکاب این قتل اقرار کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه انگیزه این قتل در دست بررسی است، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز