خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان انجام می شود ؛

انتخاب «بازنشسته و از کارافتاده نمونه تامین اجتماعی» در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۷۴۶

دبیر کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی از انتخاب بازنشسته، همسر بازمانده و از کارافتاده نمونه تأمین اجتماعی در آستانه 25 مرداد ماه -روز خانواده و تکریم بازنشستگان- خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،جعفر سمساری در این خصوص اظهار کرد: روز 25مرداد  در تقویم رسمی کشور، "روز خانواده و تکریم بازنشستگان" نامگذاری شده و سازمان تأمین اجتماعی با توجه به تحت پوشش داشتن جمعیت کثیری از بازنشستگان و مستمری بگیران کشور، با الهام از توصیه‌های بزرگان، مطابق سنوات قبل در راستای تعمیق روابط با شرکای اجتماعی نسبت به معرفی بازنشسته، ازکارافتاده کلی و همسر بازمانده نمونه و تجلیل از آنان اقدام خواهد کرد.

 وی بیان کرد: با توجه به ضرورت فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای مقابله با شیوع کرونا، تغییراتی در نحوه برگزاری مراسم گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در سال جاری به‌وجود خواهد آمد.

وی افزود: بازنشستگان و مستمری بگیران که دارای پیشرفت‌های علمی و تحصیلی بوده و در دوران بازنشستگی اقدام به کارآفرینی و ایجاد اشتغال کرده‌ و یا در فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مقام‌های استانی و ملی و بین المللی کسب کرده‌اند و همچنین در تربیت فرزندان شایسته سرآمد هستند، می‌توانند با ارائه مدارک و تکمیل فرم مربوطه در شعب تامین اجتماعی و کانون‌های بازنشستگی استان تا 24 تیر در این فراخوان شرکت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز