خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد:

ورود بی رویه مسافران و عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی؛ دلیل افزایش مبتلایان به کرونا در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۷۴۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: باید قبول کنیم که گسترش ویروس وجود دارد و با کسی هم شوخی ندارد و متاسفانه در خردادماه با افزایش تعداد مراجعان، بستری و فوتیان در اثر کرونا مواجه شدیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمدحسین صومی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تا پایان اردیبهشت ماه هشت درصد مردم آذربایجان‌شرقی درگیر با کرونا بودند، افزود: این رقم در دو هفته اخیر با رشد زیادی روبه‌رو بود.

وی اظهار کرد: شهروندان موارد نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و اگر افزایشی احساس شده است، به خاطر این موضوع است.

وی گفت: افزایش ورود مسافران به آذربایجان شرقی و عدم توجه به فاصله‌گذاری اجتماعی توسط مردم از دلایل افزایش آمار مبتلایان به کرونا است.

صومی تشریح کرد: باید قبول کنیم که گسترش ویروس وجود دارد و با کسی هم شوخی ندارد و متاسفانه در خردادماه با افزایش تعداد مراجعان، بستری و فوتیان در اثر کرونا مواجه شده‌ایم.

رئس دانشگاه علوم پزشکی تبریز یادآوری کرد: در روزهای پایانی اردیبهشت با کاهش تعداد مبتلایان، بستری‌شدگان و فوتی روبرو بودیم، ولی متاسفانه در دو هفته اخیر تعداد مبتلایان شناسایی شده، بستری‌شدگان و متوفیان افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: اگر به نکات تذکر داده شده توجهی نشود، قطعاً  این آمار هر روز افزایش خواهد یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز