خبرگزاری کار ایران

مدیر تعاون روستایی همدان خبرداد؛

پیش‌بینی خرید ۲۰ تا ۳۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۷۱۷

مدیر تعاون روستایی همدان گفت: امسال حدود ۳۰ هزار تن گندم از کشاورزان این استان خریداری می‌شود.

به گزارش ایلنا، مسعود سعیدی با بیان اینکه از اول تیر خرید گندم در همدان آغاز می‌شود، گفت: امسال به جای خرید گندم در چهار مرکز پنج مرکز دایر شده است.

مدیر تعاون روستایی شهرستان همدان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال۲۰ تا ۳۰ هزار تن گندم از کشاورزان خرید شود، افزود: یکی از مشکلات هر ساله ما در خرید، حمل گندم بود که امیدواریم امسال پیمانکار اداره غله بتواند پوشش و سرعت عمل خوبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه خرید گندم در پنج مرکز امزاجرد، قهاوند، کوزره، عبدالرحیم و اتحادیه شهرستان همدان انجام می‌شود، گفت: امسال گندم وضعیت خوبی دارد و با نرخ هر کیلویی ۲۵۰۰ تومان خریداری می‌شود که همین نرخ انگیزه خارج شدن از استان را کاهش می‌دهد.

سعیدی درباره پرداخت مبالغ به کشاورزان نیز گفت: امسال نیز بانک کشاورزی قول پرداخت پول گندم به کشاورزان را داده ‌هرچند استان ما آخرین استان در برداشت محصول است.

رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان از آمادگی خرید جو نیز خبر داد و افزود: نرخ خرید جو ۱۸۲۰ تا ۱۸۳۰ تومان است که از اول تیرماه خرید گندم و جو آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز