خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان خبر داد؛

احداث تراموا برای اصفهان تا قبل پاییز امسال / ورود به حوزه آب در اختیارات مدیریت شهری نیست

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۷۰۸

شهردار اصفهان گفت: تراموا در آینده نزدیک کلنگش به زمین خواهد خورد و این یک اتفاق جدید برای شهر اصفهان خواهد بود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، قدرت الله نوروزی  در یکصد و بیست و ششمین جلسسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه، رضایت عمومی یکی از اساسی ترین نکاتی است که طی این سال ها دنبال می کردیم و مجموعه مدیریت شهری برای حصول آن تلاش کرده است، اظهار داشت: براساس بررسی نظرات کارشناسان و متخصصان، فضای عمومی شهر و خدمات شهری مورد رضایت مردم است و فعالیتی هایی که طی دو سه سال اخیر در حوزه عمرانی شده، به ویژه ابر پروژه های اجرا شده مثل مترو و اجلاس بسیار مورد توجه بوده است.

شهردار اصفهان ادامه داد: تراموا در آینده نزدیک کلنگش به زمین خواهد خورد و این یک اتفاق جدید برای شهر اصفهان خواهد بود.

نوروزی تصریح کرد: متخصصان و کارشناسان نمره الف را به شهر اصفهان داده اند و اصفهان مرجع و الگو دیگر کلان شهرهای کشور است، اما معتقدیم آنچه که باید از آن مراقبت کنیم، انسجام و همدلی است.

شهردار اصفهان افزود: در بخشی از رایزنی ها با تهران مانند اوراق و فعالیت هایی که نیازمند تامین مالی است نیازمند کمک استانداری هستیم .

وی با اشاره به محدودیت فعالیت مدیریت شهری در حوزه آب تصریح کرد: ورود به حوزه آب در اختیارات مدیریت شهری نیست با این حال در خصوص آب زاینده رود هر کمکی که لازم بوده کرده ایم‌ و باز هم آمادگی داریم که کمک های خود را بر حسب صلاح دید ادامه دهیم.

نوروزی گفت: طی روزهای گذشته توانسته ایم‌ یک هزار میلیارد تومان از پول های مردم اصفهان را برای ساخت و ساز  جذب کنیم و سرمایه سرگردان را به آرامش رسانده ایم‌ و این یعنی بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان گردش مالی در شهر اصفهان که موفقیت بزرگی بود.

وی خاطرنشان کرد:  پس از طرح تشویقی ساخت و ساز در شهرداری اصفهان، توانستیم ۳۵ درصد بودجه مناطق را جذب کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز