خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار رشت:

شهر بدون مانع به عنوان برنامه اصلی شهرداری‌ها پیگیری شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۶۶۷

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت با بیان اینکه در اجرای پروژه ها باید استاندارهای مناسب سازی لحاظ شود، تاکید کرد: ایجاد شهر بدون مانع برای معلولان و سالمندان در اولویت کاری همه شهرداران قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی ویشکایی در جلسه کارگروه مناسب سازی با اشاره به روند رو به افزایش تعداد سالمندان در کشور و به صورت ویژه در سطح استان گیلان، گفت: همه ما در قبال جامعه معلولان و سالمندان مسئول هستیم و باید از حقوق شهروندی آنان دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه استان گیلان به عنوان پیرترین استان کشور قلمداد می شود، تصریح کرد: بنابراین با توجه این موضوع باید تمام تلاش خود را به کارگیریم تا در اجرای استاندارادهای مناسب سازی معلولین و سالمندان پیشگام و پیشتاز باشیم.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت با تاکید بر اینکه در راستای مناسب سازی ساختمان ادارات و معابر شهری و روستایی با هیچ دستگاهی تعارف نداریم، افزود:با اداراتی که به اجرای دستورالعمل های مناسب سازی کم توجهی کنند با قاطعیت برخورد می شود.
 
ویشکایی در نظر گرفتن استانداردهای مناسب سازی در روند اجرای پروژه های عمرانی را از دیگر نکات بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: شهرداران و بخشداران موظف اند قبل از اجرای پروژه های پیاده روسازی، استانداردهای لازم برای تردد معلولین و سالمندان لحاظ نمایند.
 
وی با تاکید بر اینکه ایجاد شهر بدون مانع باید به عنوان هدف همه شهرداران سطح شهرستان باشد، افزود: در نظر گرفتن پارکینگ های اختصاصی برای خودروی افراد معلول و جانباز در سطح شهر از مواردی است که باید به عنوان یک اولویت پیگیری شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز