خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان خبر داد:

بازداشت 13 دلال پرونده‌های قضایی در رشت/ پلمب 4 مغازه محل فعالیت مجرمانه متهمان

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۶۶۴

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان گفت: 13 دلال پرونده های قضایی در رشت بازداشت شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان امروز گفت : 13 نفر دلال و مدعیان اعمال نفوذ در پرونده های قضایی شامل 4 مغازه دار و افراد وابسته به آنان که در قالب یک باند جعل و کلاهبرداری فعالیت می کردند در رشت بازداشت و روانه زندان شدند.

مهدی فلاح افزود : متهمان در پوشش کاسب و مغازه دار در مقابل دادسرای عمومی و انقلاب رشت ، با جذب شاهدان دروغین ، ضامن و وثیقه‌گذار با اسنادجعلی و با وعده کارسازی در پرونده‌های قضایی دلالی کرده و مبالغ کلانی از خانواده متهمان و محکومان  پرونده‌های قضایی دریافت می کردند.
 
وی اضافه کرد : 4 مغازه محل فعالیت مجرمانه این متهمان با دستور قضایی پلمب شد.
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان ضمن هشدار به شهروندان برای پرهیز از مراجعه به کارچاق کن‌ها و هرگونه اقدام غیرقانونی تصریح کرد : کارچاق کن ها با دادن وعده دروغین کارسازی در پرونده های قضایی در ازای دریافت مبالغ هنگفت به سراغ اشخاص می آیند که لازم است شهروندان با مشاهده اینگونه موارد ، موضوع را به حفاظت اطلاعات قوه قضائیه از طریق شماره تلفن 1580 گزارش دهند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز