خبرگزاری کار ایران

سردار جان نثار به ایلنا خبر داد:

کشف ماسک و دستکش بهداشتی در مرز دوغارون خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۶۰۲

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد طی چند مرحله ایست و بازرسی موفق به کشف ١١ هزار عدد ماسک و ٣٨٨ هزار عدد دستکش بهداشتی در مرز دوغارون شدند.

سردار ماشاالله جان نثار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: مرزبانان در جهت پیشگیری از قاچاق انواع کالا و حمایت از تولیدات داخلی، این مقدار اقلام بهداشتی و مورد نیاز را در پست کنترل و مراقبت مرزی 17 شهریور کشف و ضبط کردند.

وی ارزش محموله قاچاق کشف شده را یک میلیارد و 166 میلیون و 800 هزار ریال برآورد کرد و افزود: در این ارتباط سه دستگاه کامیون ترانزیت توقیف و سه نفر قاچاقچی پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شده و کالای مکشوفه از این قاچاقچیان به نماینده بهداشت شهرستان تایباد تحویل شد.

سردار جان نثار بیان کرد: مرزهای این استان توسط مرزبانانی نگهداری و نگهبانی می‌شود که شبانه روز با هوشیاری کامل تمام نوار مرزی را زیر نظر دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی با قاطعیت برخورد می‌کنند.

خراسان رضوی بیش از 300 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد و 90 کیلومتر آن در شهرستان تایباد قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز