خبرگزاری کار ایران

جاویدان خبر داد :

۲ میلیارد ریال کالای احتکار شده در "جوانرود" کشف شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۵۶۹

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف مقدار زیادی مواد خوراکی و شوینده احتکار شده به ارزش 2 میلیارد ریال در شهرستان "جوانرود" خبر داد.

به گزارش خبرنگار  ایلنا از کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی جوانرود مبنی بر احتکار مقدار زیادی مواد غذایی، خوراکی و شوینده رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی ادامه داد: ماموران پس از تحقیقات گسترده موفق به شناسایی محل احتکار در یکی از محلات شهر جوانرود شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به بازرسی اقدام کردند. 

سردار جاویدان تصریح کرد: در جریان این بازرسی 220 کیلوگرم برنج، یک هزار و 950 کیلوگرم روغن نباتی، 2 هزار و 45 کیلوگرم انواع حبوبات، 38 هزار و 60 عدد انواع آبمیوه، 4 هزار عدد کیک و کلوچه، 1390 عدد تن ماهی، 650 عدد رب گوجه فرنگی، 5 هزار و 405 عدد انواع لوازم آرایشی، 2 هزار و 330 عدد پودر لباسشویی و یک هزار و 22 لیتر مواد شوینده کشف شد.  

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله احتکاری کشف شده را طبق نظر کارشناسان 2 میلیارد ریال ذکر کرد. 

وی همچنین از پلمب منزل مسکونی محل کشف کالاهای احتکار شده و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و گفت: این فرد برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضایی شد. 

سردار جاویدان در پایان گفت: پلیس قاطعانه با مسئله احتکار و افراد محتکر که برای منافع شخصی اقدام به مخفی کردن کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم می کنند برخورد و اجازه فعالیت به آنها را نمی دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز