خبرگزاری کار ایران

دادستان آمل خبر داد:

زنی به اتهام انتشار تصاویر غیر اخلاقی بازداشت شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۵۴۳

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل از دستگیری زنی به اتهام انتشار تصاویر غیر اخلاقی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، محمد کریمی گفت: پلیس فتا شهرستان در پی رصد و پایش فضای مجازی در جهت پیشگیری از تهدیدات و آسیب‌ها، یک خانم را که در فضای مجازی به انتشار فیلم و عکس غیر اخلاقی می‌پرداخت، دستگیر کرد.

وی با بیان اینکه چند مورد مشابه دیگر نیز در حال پیگیری است، افزود: این مورد در شرایط اخلاقی حاد بود که برخورد قانونی صورت گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل از مجازات منتشرکنندگان موارد غیر اخلاقی تا دو سال حبس خبر داد و افزود: کارشناسان پلیس فتا با بهره‌گیری از قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شبکه‌های اجتماعی را رصد و با هوشیاری و سرعت عمل با موارد مجرمانه برخورد می‌کنند.

کریمی از شهروندان خواست هرگونه موارد غیر اخلاقی در صفحات مجازی را به پلیس فتا اطلاع دهند، تا برای حفظ امنیت اخلاقی خانواده‌ها و جامعه سریعا اقدام شود.

لازم به ذکر است یکی از جرایمی که در فضای مجازی به چشم می‌خورد جرایم فحاشی و غیراخلاقی است، کاربران باید بدانند انتشار هرگونه مطلب توهین‌آمیز، هتک حیثیت جرم بوده و پلیس فتا با عاملان برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز