خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران در 4 استان کشور / پیش‌بینی جوی آرام برای اغلب استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۵۲۶

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی کشور ، از بارش باران در 4 استان کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: در این هفته در بیشتر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می شود؛ امروز در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و ارتفاعات گیلان و اردبیل بارش همراه با رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه هم همین شرایط برای استان آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، اردبیل، ارتفاعات گلستان، خراسان شمالی و مازندران پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه در سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرق هرمزگان احتمال بارش پراکنده وجود دارد، افزود: در روز چهارشنبه آسمانی صاف و پنجشنبه برای آذربایجان غربی و شرقی بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

رفیعی گفت: فردا در جنوب استان البرز، تهران، قم، سمنان، مرکزی و شمال اصفهان و روز سه شنبه در جنوب  تهران و شرق سمنان وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی ضمن بیان اینکه امروز بیشتر دمای هوای در تهران ۳۷ درجه سانتی گراد است، عنوان کرد: در ۲ روز آینده در جنوب غرب کشور و در استان‌های ایلام، بوشهر و جزایر شمالی خلیج فارس هم وزش باد شدید پیش بینی شده است که منجر به مواج شدن خلیج فارس طی ۲ روز آینده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز