خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارقان مسلح سه کیلوگرم طلا در کاشمر

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۴۱۱

سارقان مسلح سه کیلوگرمی طلا از خودروی سمند در سه راهی شادمهر به مشهد توسط نیرو‌های انتطامی خراسان رضوی و کاشمر دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از کاشمر، سرهنگ سلطانیان سرپرست گروه این عملیات گفت: مأموران نیرو‌های انتظامی در تاریخ ۱۳ خرداد ماه در جریان وقوع یک سرقت مسلحانه محموله سه کیلوگرمی طلا از داخل یک دستگاه خودروی سمند در حال حرکت از سه راهی شادمهر به سمت مشهد توسط چند نفر ناشناس قرار گرفتند.

وی افزود: پس از وقوع این حادثه به دستور محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی و سرهنگ جواد شفیع زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گروهی از کارآگاهان عازم کاشمر شده و در بررسی‌های انجام شده متوجه شدند خودروی زانتیا و پراید، خودروی سمند را به بهانه تخلف متوقف کرده و با شمشیر و چاقو شیشه‌های خودرو را شکسته و محموله سه کیلوگرمی طلا را به سرقت برده اند.

سرپرست گروه این عملیات ادامه داد: اداره عملیات ویژه و اطلاعات جنایی به همکاری نیرو‌های عملیاتی با بررسی‌های تخصصی وتحقیقات شبانه روزی با کشف طلا‌های سرقتی از یک تنور روستایی موفق شدند در عملیاتی ضربتی هفت نفر از اعضای این باند را دستگیر کنند.

سلطانیان براساس اعترافات متهمان که با طرح و نقشه قبلی به طلا‌های دوست و همکار ۱۲ ساله خود دستبرد زده اند، بیان کرد: تحقیقات برای این پرونده ادامه دارد و پرونده این متهمین پس از بازجویی مقدماتی برای سیر مراحل قضایی به دادگستری ارجاع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز