خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور مالیاتی فارس خبر داد:

تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۲۴۳

مدیرکل امور مالیاتی فارس از تمدید موعدهای مقرر در قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده نسبت به تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی و رسیدگی‌های مالیاتی خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی امور مالیاتی فارس،ناصر هاشمی گفت: مطابق مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی تمدید شده و به این ترتیب برای تسلیم اظهارنامه عملکرد موضوع ماده ۱۰۰ قانون مالیاتهای مستقیم، اشخاص حقیقی یا صاحبان مشاغل تا ۳۱ مرداد ماه و اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی موضوع ماده ۱۱۰ قانون مالیاتهای مستقیم تا ۳۱ شهریور سال ۹۹ مهلت خواهند داشت.

 هاشمی افزود: باتوجه به اینکه موعد ارائه اظهارنامه مالیات برارزش افزوده دوره بهار ۱۳۹۹ تا ۱۵ تیرماه است، این دسته از مودیان محترم نیز تا ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۹ مهلت دارند اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده این دوره خود را تسلیم کنند.  

مدیرکل امور مالیاتی فارس همچنین خاطر نشان کرد: مهلت تعیین شده در قوانین و مقررات ناظر بر تشکیل مجمع عمومی شرکت‌های سهامی عام که تا پایان تیرماه امسال باید مجامع خود را برگزار کنند نیز به مدت ۲ ماه تمدید می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه سقف مهلت تا ۳۱ شهریور ماه است، تاکید کرد: مهلت‌های مقرر برای آن گروه از مودیان مالیاتی که مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی آنها ۳۱ شهریورماه است،  با توجه به اینکه سقف مهلت تا پایان شهریورماه امسال، از مهلت تمدید مقرر این مصوبه برخوردار نخواهند بود.  

مدیرکل امور مالیاتی استان فارس همچنین از تمدید مهلت ارسال فهرست معاملات فصلی دوره زمستان ۹۸ و بهار ۹۹ اشخاص مشمول، به ترتیب تا ۱۵ تیرماه و ۱۵ مهرماه امسال خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز