خبرگزاری کار ایران

در ۳ ماهه نخست سال جاری محقق شد؛

ثبت 414 درخواست مردمی با موضوع تابلو، پلاک و نامگذاری معابر و منازل در مرکز 137

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۲۲۴

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از ثبت 414 درخواست مردمی در موضوع تعمیر و نگهداری تابلوهای معابر، پلاک منازل، نامگذاری و تغییر نام معابر، طی 3 ماهه نخست سال جاری در مرکز ارتباطات مردمی 137 خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، احمد رمضانی فرخد در این خصوص افزود: یکی از موضوعات مهم مورد درخواست شهروندان در تماس با مرکز ارتباطات مردمی 137، تعمیر و نگهداری تابلوهای معابر سطح شهر است که به دلایل مختلفی از جمله سرقت، برخورد خودرو یا اجرای پروژه شهری، از محل خارج شده و شهروند درخواست نصب مجدد آن را دارد و یا بر اثر گذشت زمان، دچار فرسودگی شده که نیازمند تعمیر است.

وی  ادامه داد: در این خصوص، از ابتدای سال جاری تا کنون، 212 مورد درخواست مردمی در مرکز 137 به ثبت رسیده و به سازمان اجتماعی فرهنگی به عنوان مرجع مربوطه جهت پاسخگویی و اجرای درخواست های مردمی در این حوزه، ارجاع شده است که این تعداد در مدت مشابه سال 98، بیش از 300 درخواست بوده است.

رمضانی گفت: نصب پلاک منازل، یکی دیگر از درخواست های شهروندان از شهرداری، در تماس با 137 است که در این خصوص نیز، طی 3 ماهه نخست سال جاری، 162 درخواست ثبت شده است که تعداد درخواست های مردمی در این موضوع در مدت مشابه سال گذشته، 67 مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از درخواست‌های شهروندان نیز به درخواست تغییر نام معابر، به خصوص معابر دارای نام مشابه اختصاص داشته است، اضافه کرد: در حوزه نامگذاری و تغییر نام معابر نیز، 40 شهروند، درخواست های خود را در تماس با 137 به ثبت رسانده اند که این مشکل در مدت مشابه سال 98 نیز 19 درخواست مردمی داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز