خبرگزاری کار ایران

مدیر کل غله وخدمات بازرگانی کرمانشاه خبر داد:

خرید تضمینی61 هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاهی/ پرداخت 90 درصد مطالبات کشاورزان گندمکار استان

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۲۰۳

مدیر کل غله وخدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: 61 هزار تن از گندم‌های برداشت شده از مزارع گرمسیری استان کرمانشاه بصورت تضمینی و با قیمت مصوب از کشاورزان خریداری شده است و تا چند روز آینده خرید تضمینی در مناطق معتدل استان نیز آغاز می شود .

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، ماشااله ارویسی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه ارزش محموله های ثبت شده در سیستم بانک را بیش از 149 میلیارد تومان دانست و افزود با پیگیری های مجدانه استاندار محترم بیش از 90 درصد مطالبات کشاورزان یعنی رقمی معادل 135 میلیارد و 185 میلیون تومان در کوتاه ترین زمان ممکن به حساب آنان واریز شده است .

ارویسی تاکید کرد : علاوه بر این میزان خرید تضمینی گندم از کشاورزان بیش از 38 هزار و 712 تن گندم نیز بصورت توافقی توسط کارخانه های تولید ماکارونی کشور خریداری شده است .

وی ادامه داد :  با احتساب این میزان خرید توافقی ، وزن کل گندمهای تحویل گرفته شده از کشاورزان به حدود 100 هزار تن رسیده است که این میزان خرید برای مناطق گرمسیری استان یک رکورد محسوب می شود.

ارویسی گفت : علاوه بر نمایان ساختن تلاش کشاورزان در راه خودکفایی در تامین گندم مورد نیاز کشور به عنوان یک محصول استراتژیک و کالای اساسی ، می تواند نوید بخش افزایش میزان خرید تضمینی در سراسر استان به نسبت سالیان گذشته باشد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز