خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

لزوم هوشیاری رانندگان و فعالان بخش حمل و نقل جاده ای در مقابل کلاهبرداری های تلفنی

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۱۳۶

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: تماس تلفنی افراد ناشناس در خصوص معاینه فنی و عوارض خودرو و دیگر موارد مرتبط با حمل و نقل جاده ای که خود را منتسب به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور معرفی می‌کنند فاقد وجاهت قانونی بوده و کلاهبرداری تلقی می شود.

تیمور باقری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بر پایه گزارش‌های واصله، به تازگی برخی افراد سودجو از طریق تماس تلفنی و ارسال پیامک عنوان می‌کنند که باید مبلغی جهت معاینه فنی و عوارض خودرو و سایر موارد به شماره کارتی مشخص واریز شود و از این طریق نسبت به کلاهبرداری و تخلیه حساب رانندگان اقدام می کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان افزود: پرداخت وجه هرگونه خدمات که توسط سازمان متبوع و سایر دستگاه های دولتی ارائه می شود صرفاً از طرق رسمی و قانونی انجام می شود. 

وی در پایان تاکید کرد: از رانندگان و فعالان بخش حمل و نقل عمومی جاده ای تقاضا می‌شود در برابر تماس‌های تلفنی مشکوک هوشیار باشند و در صورت مواجه با هرگونه کلاهبرداری اینچنینی مراتب را به سامانه تلفنی، پیامکی و اینترنتی 141 اعلام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز