خبرگزاری کار ایران

دبیر هیات فوتبال استان خبرداد:

آغاز فعالیت ۳۵ مدرسه فوتبال در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۰۷۴

دبیر هیات فوتبال استان قزوین از آغاز فعالیت ۳۰ تا ۳۵ مدرسه فوتبال در قزوین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمود عبداللهی اظهار کرد: مجوز مدارس فوتبال استان سالانه از سوی کمیته جوانان هیات فوتبال استان قزوین تمدید یا صادر می‌شود.

دبیر هیات فوتبال استان اضافه کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا به تازگی مجوز فعالیت مدارس فوتبال استان را دریافت کرده‌ایم که نیازمند رعایت دقیق محدودیت‌ها و مقررات و ضوابط بهداشتی است.

عبداللهی افزود: در سال گذشته به طور میانگین در هر مدرسه فوتبال استان بین ۵۰ تا ۶۰ هنرآموز ثبت نام کرده بودند، ولی با توجه به شیوع ویروس کرونا پیش بینی می‌کنیم که در این فصل ریزش ۵۰ درصدی را در تعداد هنرآموزان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مدارس فوتبال باید در رده‌های مختلف سنی دارای تیم باشند و تیم‌ها نیز در مسابقات این هیات شرکت کنند، گفت: شروع کلاس‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اول تابستان آغاز می‌شود و ثبت نام مدارس فوتبال با ابلاغیه هیات فوتبال و رعایت کامل نکات بهداشتی و انجام تست‌های پزشکی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا انجام خواهد شد.

این مسئول با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای پیشگیری از ویروس کرونا، اضافه کرد: با توجه به این موضوع، هر سانس در زمین چمن طبیعی بزرگ و استاندارد تعداد ۶۴ نفر، سالن سرپوشیده و چمن مصنوعی کوچک حداکثر ۱۶ هنرآموز اجازه تمرین دارند و باید از وجود یک مربی کارت دار (حداقل درجه C) و هر مدرسه نیز از وجود یک مدیر فنی دارای کارت مربیگری درجه بی آسیا، برخوردار باشد.

دبیر هیات فوتبال استان با اشاره به برگزاری مجمع انتخابات رئیس هیات فوتبال استان قزوین، گفت: این انتخابات ۲۵ مردادماه سال جاری برگزار می‌شود و داوطلبان ریاست این مجمع برای ثبت نام تا ۲۷ خرداد ماه فرصت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز