خبرگزاری کار ایران

آمادگی کتابخانه شهرداری رشت برای ارائه خدمات به پژوهشگران و علاقمندان کتاب

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۰۳۳

مدیر نوسازی و تحول اداری شهرداری رشت گفت: کتابخانه تخصصی شهرداری رشت با بیش از دو هزار جلد کتاب تخصصی، پایان نامه، نشریه، طرح پژوهشی و فصلنامه آماده خدمت رسانی به پژوهشگران و علاقه مندان است.

به گزارش ایلنا از رشت،مدیر نوسازی و تحول اداری شهرداری رشت با اعلام این مطلب گفت: هم اکنون کتابخانه تخصصی شهرداری رشت دارای بیش از دو هزار جلد کتاب تخصصی، پایا‌ن‌نامه، نشریه، طرح پژوهشی و فصلنامه در زمینه‌های مختلف شهرسازی، جغرافیا، علوم اجتماعی، حقوق و ... است و ما امیدواریم با اجرای طرح‌های مختلف به غنای آن بیفزاییم.

فاطمه مهاجر گفت: شهروندان و همکاران محترم شاغل در شهرداری رشت می‌توانند با اهدای کتاب و منابع علمی خود در موضوعات مرتبط با مدیریت شهری و همچنین همه افرادی که علاقه مند به اهدا و اشتراک گذاری آنها دارند در "طرح اهدای کتاب" مشارکت نمایند.

وی هدف از اجرای این طرح را اشتراک گذاری منابع علمی در جهت استفاده بهینه علاقه مندان و پژوهشگران مرتبط با مدیریت شهری و غنای کتابخانه تخصصی شهرداری رشت عنوان نمود و افزایش مشارکت عمومی بین همکاران و شهروندان، استفاده مجدد و حفاظت از منابع، کاهش هزینه های خرید کتاب برای شهرداری و توسعه فرهنگ کتابخوانی را از دیگر مزایای این طرح برشمرد.

مهاجر ادامه داد: ما امیدواریم با اجرای موفق این طرح منابع موجود در کتابخانه را ارتقا ببخشیم و بهبود دهیم.

وی همچنین یادآور شد: از اهداکنندگان برگزیده نیز در مناسبتهای مرتبط همانند هفته کتاب تجلیل و قدردانی به عمل خواهد آمد.

مدیر نوسازی و تحول اداری شهرداری رشت همچنین تاکید کرد: از علاقه مندان برای شرکت در این فراخوان می خواهم در جهت اهدای کتاب و منابع مورد نظر به صورت حضوری به ساختمان مرکزی شهرداری رشت واقع در میدان گیل ابتدای بلوار امام خمینی، اداره مطالعات و پژوهش شهرداری رشت مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های ۳۳۶۶۸۸۱۹، ۳۳۶۶۹۲۰۸، ۳۳۶۶۹۹۰۸ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز