خبرگزاری کار ایران

همزمان در سراسر کشور انجام شد؛

برگزاری انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در استان قزوین+فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۸۲۷

پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر قزوین همزمان با سراسر کشور روز جمعه در ستاد مرکزی جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در حاشیه برگزاری این انتخابات با اعلام این خبر گفت: هلال احمر یکی از مردمی‌ترین نهادهای جمهوری اسلامی ایران است و به عنوان مظهر کار داوطلبانه و بشردوستانه قلمداد می‌شود.

حسن آصفی با اشاره به برگزاری انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان، افزود: امیدواریم با این حرکت خودجوش مردمی و حضور داوطلبانه مردم در جمعیت هلال احمر، ارکان و اساس هلال احمر را شکل داده و در چهار سال آینده که یکصد سالگی هلال احمر را پشت سر می‌گذاریم به نحو مطلوبی‌تری برای ارایه خدمات تلاش کنیم.

وی افزود: در پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان ۶۲ نفر نامزد شده و بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط رای دهی برای انتخاب افراد مورد نظر خود جهت حضور در شوراهای اجرایی و بازرسی هستند.

آصفی گفت: این انتخابات بر اساس زمان بندی اعلام شده از سوی ستاد مرکزی جمعیت هلال احمر در حال برگزاری است و هیات‌های ستاد اجرایی و نظارت استانی و شهرستانی در زمان مقرر تشکیل شده‌اند.

حجم ویدیو: ۶۱.۵۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۱۱:۴۱ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز