خبرگزاری کار ایران

شهردار قشم مطرح کرد؛

اجرای طرح هر شهروند یک بازرس کرونا در قشم/خود نظارتی راه کنترل کرونا در بازار است

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۷۵۴

شهردار قشم از همکاری مشترک امور اصناف شهرداری و شبکه بهداشت و درمان شهرستان در زمینه اجرای پروتکل بهداشتی خبرداد و گفت: طرح هر شهروند یک بازرس کرونا در راستای خودنظارتی در مقابله با شیوع ویروس کرونا در بازارها و مراکز تجاری قشم کلید خورد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سید مسعود آل عبائی با تقدیر از اقدامات بازرسان شبکه بهداشت محیط و مجموعه امور اصناف شهرداری در اجرای پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: همه کسبه بایستی برای کنترل بیماری کرونا جهادی عمل کنند و از شهروندان خودشان به عنوان یک بازرس مجری و ناظر طرح عمل کنند.

وی در ادامه با اشاره به روند صعودی آمار مبتلایان ویروس کرونا در استان هرمزگان به ویژه قشم افزود: کسبه و بازاریان نقش اساسی در شکست ویروس کرونا دارند.

این مقام مسئول بیان کرد: به نظر می‌رسد برخی از شهروندان تصور می‌کنند وضعیت زندگی عادی شده و بی محابا در شهر و بازار تردد می‌کنند و به مسائل بهداشتی هم بی تفاوت هستند.

آل عبائی اظهار کرد: می‌توانیم بهتر از شرایط فعلی رفتار کنیم و با هشدارهای مستمر و یادآوری پیامدهای بیماری از شهروندان و کسبه بخواهیم سلامت خود و دیگران را جدی بگیرند و به آن اهمیت دهند.

شهردار قشم تاکیدکرد: خودنظارتی کسبه در بازار بهترین راهکار کنترل شیوع ویروس کرونا بوده و اجرای طرح هر شهروند قشمی یک ناظر می تواند به کاهش آمار مبتلایان به بیماری کرونا در بازار کمک کند.

شماره تماس ۰۷۶۳۵۲۲۰۱۰۰ امور اصناف شهرداری قشم آماده دریافت گزارش های مردمی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز