خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار صورت گرفت؛

تشکیل مجمع انجمن های ادبی در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۶۶۳

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از تشکیل اولین مجمع ادبی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد رستمی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: این اداره کل از سال گذشته با جدیت پیگیر تشکیل مجمع انجمن های ادبی استان قزوین است و در این راستا نشست‌های متعددی برگزار شد و در نهایت هیات موسس انجمن های ادبی استان قزوین در جلسه امروز تعیین و آغاز به کار کرد.

وی افزود: سعید عاشقی به عنوان رئیس هیات مدیره و شعله مکتبی، فاطمه شریف نژاد، فرزانه نوری، علی غیوری راد، محمد شهادتی و محمدحسین افشار به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره هستند و علی جلیلوند به عنوان بازرس، با رای گیری از کانون‌های ادبی فعال سراسر استان که دارای شناسنامه ثبت شده هستند، انتخاب شدند.

رستمی اظهار داشت: بررسی و تصویب اساسنامه، انجام تشریفات قانونی برای اخذ پروانه فعالیت و ثبت مجمع انجمن های ادبی استان قزوین در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از وظایف هیات موسس است.

وی گفت: مجمع انجمن های ادبی استان می‌تواند از میان اعضای رسمی یک نفر را برای مدت یک سال به عنوان مدیر با تعیین حدود اختیارات معرفی کند.

رستمی در پایان اعلام کرد: بزودی دفتر ی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین جهت فعالیت های فرهنگی مجمع انجمن های ادبی استان تخصیص داده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز