خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان فرهنگی- اجتماعی شهرداری بندرعباس:

«وضعیت قرمز کرونا در بندرعباس» به تابلوهای شهری رسید

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۶۳۳

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: با توجه به شیوع بالای ویروس در استان هرمزگان، این سازمان با همکاری مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اقدام به اکران مجدد تابلوهای سطح شهر با مضمون هشدار در خصوص کرونا کرده است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، الیاس محسنی در این ارتباط اظهار کرد: موج جدید تبلیغات در خصوص وضعیت قرمز ویروس کرونا در بندرعباس و جدی گرفتن این ویروس را در سازه های تبلیغاتی اکران و انجام دادیم.

وی با تقدیر و تشکر از تعامل بخش خصوصی در واگذاری برخی سازه‌های تبلیغات تجاری در سطح شهر گفت: با توجه به حساسیت موضوع ما با همکاری خوب بخش خصوصی توانستیم توان بخش خصوصی را در این زمینه به کار گیریم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: در این مدت کلیپ‌هایی توسط سازمان تهیه و در فضای مجازی و تلویزیون شهری پخش شد و سعی داشتیم شهروندان نسبت به موضوع حساسیت بیشتری داشته باشند.

محسنی خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت از فضای مجازی غافل نشدیم و بخشی از فعالیت خود را در این فضا انجام دادیم وسعی درآگاه سازی شهروندان داشتیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس همچنین یادآور شد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۱ مرحله تبلیغات محیطی و پویش های فرهنگی و بهداشتی در سطح شهر با موضوعات«قدردان باشیم، برای زندگیت دست بشور، بهار را به خانه هایتان می آوریم، الان وقت خونه موندنه(دید و بازدید نوروز)، سیزده به در، کرونا از آنچه فکر می کنید به شما نزدیکتر است، تَوا نَگِری؟ جدی بِگه، زمان ماندگاری ویروس روی سطوح مختلف، آلوده ترین نقاط و وضعیت قرمز" انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز