خبرگزاری کار ایران

بهمن‌نژاد تاکید کرد:

شهروندان از حضور در آرامستان خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۵۹۴

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس گفت: از شهروندان در‌خواست داریم به دلیل لزوم رعایت مسائل بهداشتی و سلامتی، از حضور در بهشت زهرا(س) بندرعباس خودداری کنند.

به گزارش ایلنا از  بندرعباس، علیرضا بهمن‌نژاد در این ارتباط اظهار کرد: با توجه به اینکه تجمعات انسانی یکی از اصلی‌ترین بسترهای شیوع ویروس خطرناک کرونا بشمار می‌رود، برای حفظ سلامت خود، اطرافیان و سایر همشهریان از تجمع در آرامستان بندرعباس در زمان تدفین اموات و زیارت اهل قبور تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه پرسنل آرامستان بندرعباس به صورت فشرده در حال خدمتگزاری هستند، افزود: تغسیل و تدفین اموات مبتلا به بیماری کرونا در آرامستان بندرعباس انجام می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کارکنان این سازمان از زمان شروع بیماری کرونا تاکنون به صورت ۲۴ ساعته با وجود حجم بالای کار و شروع گرما در حال خدمتگزاری هستند، از شهروندان تقاضا داریم به منظور پیشگیری هرچه بیشتر، تا اطلاع ثانوی از حضور و برگزاری مراسم در بهشت زهرا(س) خودداری کنند.

بهمن‌نژاد با اشاره به اینکه حضور در بهشت زهرا(س) برای برگزاری مراسم تشییع و تدفین متوفیان اجتناب ناپذیر است، گفت: به غیر از حضور همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی بستگان درجه یک، تجمع سایر افراد در مراسم تشییع و تدفین غیر ضروری و خطرناک است.

وی خاطرنشان کرد: تمام معابر و سطح بهشت زهرا(س) توسط تیم گندزدایی سازمان به صورت مداوم ضد عفونی شده و کارکنان این سازمان برای رعایت نکات بهداشتی و سلامتی آموزش دیده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس با قدردانی از مردم بندرعباس جهت مشارکت در مقابله با ویروس خطرناک کرونا، گفت: با توجه به افزایش آمارهای اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص ابتلای افراد به بیماری کرونا، شهروندان برای جلوگیری از گسترش این ویروس از حضور و تجمع در آرامستان بندرعباس خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز