خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان کرج:

اقدامات مدیریت شهری کرج در ساماندهی سایت حلقه دره و کاهش نارضایتی ها، قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۵۷۰

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج به اقدامات چند ماه اخیر در سایت حلقه دره اشاره کرد و گفت: با توجه به خدمات شهرداری و شورای شهر کرج در ساماندهی پسماند، میزان نارضایتی ها کاهش یافته که این تلاش قابل تقدیر است.

به گزارش ایلنا، غفور قاسم پور در جلسه کارگروه محیط زیست که در محل فرمانداری تشکیل شد گفت: ما طی چندین مرتبه به همراه استاندار و معاون معاون محترم عمرانی استاندار و شخصاً از حلقه دره بازدید کرده بودیم که نارضایتی زیادی مشاهده می‌شد ولی هم اکنون با اقداماتی که طی یک سال اخیر انجام شده میزان نارضایتی ها به مراتب کمتر شده است.

 وی با اشاره به اینکه امسال ۱۵ پروژه محیط زیستی در سازمان مدیریت پسماند به ثمر خواهد رسید، افزود: با برنامه‌های تدوین شده امسال شاهد به ثمر نشستن اقدامات شهرداری کرج در حلقه دره و به دنبال آن کاهش نارضایتی شهروندان در آن بخش خواهیم بود و من از تلاش‌های شهردار محترم کرج رئیس سازمان مدیریت پسماند و معاونت محترم خدمات شهری برای پیگیری مشکلات قدردانی می کنم.

احمد خیری، رییس سازمان مدیریت پسماند در ادامه این نشست با شرح پروژه هایی که در حال تکمیل است افزود: توسعه کارخانه کمپوست و افزایش ظرفیت آن، تکمیل و احداث لندفیل مهندسی بهداشتی در ۷ هکتار با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان و همچنین احداث پناهگاه جدید برای سگ‌های بلاصاحب، بازچرخانی شیرابه و احداث تصفیه خانه شیرابه از جمله پروژه‌های مهمی است که طی چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز