خبرگزاری کار ایران

فتحی تاکید کرد:

ضرورت ایجاد تعامل در محیط کسب و کار برای شکوفایی اقتصادی / آموزشهای تخصصی در حوزه کار موجب رونق بازار می شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۵۴۶

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی بر ضرورت ایجاد تعامل بیشتر در محیط کسب و کار برای رونق و شکوفایی اقتصادی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین فتحی در نشست با اعضای کانون انجمن های صنفی آموزشگاههای آزاد با بیان نقش هر یک از مراکز آموزشی در ارتقاء سطح علمی و عملی و مهارتی منابع انسانی در حوزه کار افزود: راه اشتغال پایدار از مسیر مهارتهای فنی حرفه‌ای می‌گذرد و آموزشهای تخصصی در حوزه کار می‌تواند به نفع بازار کار سطح بینش و دانش کار را در جامعه ارتقاء می‌دهد.

وی برگزاری کارگاههای آموزشی با موضوعات مختلف" آینده کار "را در اجرای طرح های اشتغال ضروری عنوان کرد و افزود: اگر آموزش های فنی و مهارتی بتواند در مسیر اشتغال قرار گیرد بدون شک کمک شایانی در رونق بازار کار خواهد داشت .

فتحی در پاسخ به سئوالات جمعی از اعضای کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد فنی حرفه ای، پیگیری مشکلات و رفع موانع موجود و ایفای نقش بیشتر آموزشگاه های فنی حرفه ای در ارتقاء سطح مهارت کارجویان در تامین نیروی کار مورد نیاز بازار کار را از طریق انعقاد تفاهم نامه های همکاری با تشکل های صنفی خواستار شد.

در پایان این نشست تخصصی، تصمیمات لازم برای تثبیت اشتغال کارکنان و رونق فعالیت و ایفای نقش آموزشگاهای فنی و حرفه ای انجام گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز