خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی خبرداد:

اعضای باند سرقت خودرو در تبریز دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۵۳۴

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی از دستگیری اعضای باند هفت نفره سارقان خودرو در تبریز که در استان های تهران، البرز و آذربایجان شرقی اقدام به سرقت می‌کردند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سرهنگ صابر عباس‌زاده درجمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این باند در زمینه سرقت خودروهای پژو، سمند و زانتیا در استان‌های آذربایجان شرقی، تهران و البرز فعالیت می کرد.

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۴ دستگاه خودرو از این باند، کشف و ضبط شده که تعدادی از این خودروها تحویل مالباخته ها شده و تعدادی در حال حاضر در توقیف هستند.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی ادامه داد: خودروهای به سرقت رفته توسط اعضای این باند اغلب فاقد قفل پدال، قفل فرمان و آژیر خطر بوده و در محل های خلوت پارک شده بودند.

وی گفت: سارقان بعد از سرقت خودروها، مشخصات اصلی موتور و شاسی را از بین می بردند و با مشخصاتی که از خودروهای تصادفی یا سوخته به جا مانده بود تطبیق داده و به فروش می رساندند.

سرهنگ عباس زاده با بیان اینکه این سارقان سابقه دار هستند، از شهروندان خواست خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی و ضد سرقت مجهز و از پارک خودرو در محل های خلوت و تاریک خودداری کنند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز