خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمانشاه:

پیشرفت فیزیکی تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی قابل قبول است

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۵۲۱

شهردار کرمانشاه به همراه جمعی از معاونین و مدیران شهرداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح سپهبد سلیمانی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، طلوعی شهردار کرمانشاه طی بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح سپهبد سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به رغم شرایط سخت و دشوار اقتصادی و وضعیت شیوع کرونا ویروس، شهروندان شاهد پیشرفت فیزیکی قابل قبولی از این پروژه هستند.

وی ادامه داد: با توجه به حل مشکل مالی پروژه، انجام پروژه سرعت خوبی برای به اتمام رساندن آن گرفته است.

وی افزود: قسمت غیرهمسطح این پروژه در دو لاین شرق به جنوب و غرب به شمال در دست انجام و نصب سگمنت است و با این سرعت پیش‌بینی می‌شود در صورتی که به مشکلی برنخوریم تا ۲ماه دیگر این دو لاین نیز به بهره برداری برسد.

 طلوعی با اشاره به مشکلات سر راه مسیر شمال به جنوب و بلعکس این پروژه افزود: در صورت رفع مشکل معارضین تاسیساتی، لاین شمال به جنوب و جنوب به شمال در دستور کار اجرا قرار می‌گیرد.

وی در ادامه به دیگر پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری اشاره کرد و افزود: پروژه تقاطع میدان سپاه و میدان مادر نیز علی‌رغم سختی‌های پیش رو در دستور کار گرفته و مراحل ابتدایی آنها انجام گرفته است.

پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی

در ادامه این بازدید مهندس اعتصام‌فر معاون عمرانی شهرداری گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح سپهبد سلیمانی بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: در حاضر حاضر لاین شرق به جنوب این پروژه ۵۰ درصد پیشرفت داشته که نهایتا تا یک ماه دیگر به بهره برداری می‌رسد.

وی در پایان افزود: در صورت تامین اعتبار لازم که مورد تاکید استاندار محترم و دکتر طلوعی است، دهه فجر امسال شاهد بهره‌برداری کامل این پروژه خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز