خبرگزاری کار ایران

جهانبخش خبر داد:

بررسی 3 طرح در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان ها

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۵۰۸

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان ها، از بررسی 3 طرح در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان ها خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها، کیانوش جهانبخش با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون متبوع خود گفت: در جلسه امروز 3 طرح در دستور کار کمیسیون بود. اولین مورد طرح پیشنهاد مشارکت شهرداری ها در طرح های توسعه آبخیزداری در محدوده و حریم شهرها بود که از سوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی ارائه شد و مقرر شد که با مشارکت ادارات کل منابع طبیعی استان ها در رابطه با اجرا و مطالعه طرح های آبخیز داری در محدوده خارج از شهرها با همکاری شوراها و شهرها همکاری شود.

وی با بیان اینکه مدیر کل دفتر نظارت بر کنترل سیلاب و آبخوان داری مهمان امروز کمیسیون بود،عنوان کرد: حضور دکتر حسین پور در کمیسیون برای بررسی طرح مذکور بود که بحث های زیادی صورت گرفت و مقرر شد پیشنویس توسط یک کارگروه مشترک تدوین شده و برای اجلاس آتی بررسی شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان ها اضافه کرد: طرح پیشنهاد اصلاح آیین نامه اجرایی ماده (1) قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها دیگر طرح بررسی شده بود که در سال 98 بررسی شده بود و اکنون نظرات شوراهای سراسر کشور دریافت شده است. این نظرات مورد بررسی قرار گرفت تا در طرح پیشنهادی لحاظ شود.

جهانبخش افزود: طرح الحاق یک تبصره به ماده واحده قانون جانبازان انقلاب اسلامی ایران، جنگ تحمیلی و معلولین مشاغل سخت و زیان آور دیگر طرح در دستور کار بود که مرود بررسی قرار گرفت و مقرر شده برای بررسی بیشتر به صحن شورای عالی استان ها ارجاع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز